fotoirlandia.com - Irlandia - zdjecia, fotki i fotografie  GALERIA  TOP  MAPA  FORUM  WARSZTAT  |   ZAREJESTUJ SIE  
polski english    
wszystkie fotki autor: Fotomatik kategoria: ludzie region: Clare
<<    >> <<    >> <<    >> <<    >>
ZDJÊCIE MIESI¡CA - Czerwiec 2007
Irlandia - , Clare
Tytul:
Opis: Liscannor Bay, Lehinch,
Autor: Fotomatik
Dodano: 2007-06-07 13:27

wyswietlen: 5163 (?)    wynik: 32
aby polecić - zaloguj się
Zmien kolor tla
Polec zdjecie znajomemu
aby dodać do ulubionych - zaloguj się




KOMENTARZE

silverstone   13.05.10-18:39

gdyby była tylko jedna postać to byłby total minimal ale i tak jest znakomite.


emdees13   29.08.09-17:06

naprawde fajne ale "dresiara" burzy spokoj i cieplo bijace ze zdjecia...


rasz09   20.02.09-22:01

dałeś radę kolego na 100%


geogis   06.02.08-11:05

jak to? Ja nie pamietam tej fotografii na wystawie...


Fotomatik   06.02.08-10:39

Jak to ucieta? Przeciez wtedy cala fota traci efekt!!!


serek   06.02.08-00:39

na wystawie fotka byla ucie ta tz odbicia bez glow skandal pomyslalem ale i tak bylo przenie a tu prosze nic dodac nic ujac


lunaticx77   24.10.07-01:31

swietne zdjecie :o)


admin   11.07.07-16:25

GRATULACJE! Zdjęcie miesiąca - Czerwiec 2007


kasiek   12.06.07-11:12

dołączam się duuuuuuuży plus super efekt


yano   10.06.07-13:28

Bardzo ciekawe. Szkoda, że pani z parasolem nie była sama. Ale i tak bardzo mi się podoba.


ark   10.06.07-12:16

wszystko powiedziane pozostaje tylko dac + :)


motion   09.06.07-15:36

ja tez na +!!


MarcinM   09.06.07-09:48

Super efekt


ewa   08.06.07-14:25

Fajna fotka!


vivaldi   08.06.07-09:11

dolaczam sie do glosu Tomaszi i tez daje plusa


Tomaszi   07.06.07-17:49

WoW, Fajne, Zbędna ta postać w Czerni, Pani z parasolem buduje to Wszystko. Pozd


TomRaDaR   07.06.07-16:05

koherentne, rzutkie i na pewno nie miałkie ;) +


geogis   07.06.07-14:20

rewelacja! super! jakby stali gdzies w powietrzu...




Aby dodać komentarz - zaloguj się

Logowanie / Zapomniane hasło    Użytkownicy    Linki    Reklama na FOTOIRLANDII    Reklamuj FOTOIRLANDIE    Regulamin    Mapa Strony   
PARTNERZY:    Fotograf Kraków   Fotografia biznesowa - tomekpikula.com   Strony Internetowe Kraków  
Kontakt:    info@fotoirlandia.com    GG: 2805496 lub 2957922

© Copyright 2005-2018 - FOTOIRLANDIA.COM