fotoirlandia.com - Irlandia - zdjecia, fotki i fotografie  GALERIA  TOP  MAPA  FORUM  WARSZTAT  |   ZAREJESTUJ SIE  
polski english    
wszystkie fotki autor: vanczyz kategoria: krajobraz region: Galway
<<    >> <<    >> <<    >> <<    >>
Irlandia - Jezioro Kylemore o poranku., Galway
Tytul: Jezioro Kylemore o poranku.
Opis: Po lewej Connemara National Park z Diamond Hill w centrum, po prawej Doughruagh (to ta górka z figurą Chrystusa). Samo opactwo nie leży nad jeziorem Kylemore tylko Pollacappul.
Autor: vanczyz
Dodano: 2009-06-14 13:39

Zobacz na mapie:
wyswietlen: 3616 (?)    wynik: 22
aby polecić - zaloguj się
Zmien kolor tla
Polec zdjecie znajomemu
aby dodać do ulubionych - zaloguj się




KOMENTARZE

vanczyz   29.11.09-15:49

Ja się tam nie obrażam ;)


trolek   29.11.09-13:26

sorka vanczycz za zamieszanie pod Twoim zdjęciem ;), otworzę wieczorem nowy temat na forum ,więc zapraszam tam do dyskusji merytorycznej , będzie mi miło zobaczyć Wasze opinie. Pozdrawiam


vanczyz   29.11.09-02:05

...i dlatego właśnie tak jak piszesz w tej dyskusji (http://www.fotoirlandia.com/forum.236 ), można sprzedać gniota za 4500 zł . Np dobra, kończę, bo mi tu zaczyna blog się jakiś robić ;)


vanczyz   29.11.09-01:59

Tak się nad tym zastanawiam, rzucam okiem na wikipedię, a tam piszą tak: ,,Nie istnieje jedna spójna, ogólnie przyjęta definicja sztuki, gdyż jej granice są redefiniowane w sposób ciągły, w każdej chwili może pojawić się dzieło, które w arbitralnie przyjętej, domkniętej definicji się nie mieści'', oraz ,,Z chwilą gdy wszelkie całościowe, modernistyczne systemy, wyznaczające właściwe cele sztuki, odróżniające sztukę od niesztuki upadły, nastąpiła utrata "obiektywnego", "zewnętrznego" punktu oparcia dla sądów o sztuce, nie ma już dla nich ostatecznego, teoretycznego uzasadnienia...'' A Ty po HS-ie czy co? ;)


vanczyz   29.11.09-01:51

Nie wiem, czy jest skrajnie morficzne, ale określenie subiektywne w tym przypadku jest zdecydowanie szczęśliwsze, dzięx :)


ladykangaroo   29.11.09-00:09

PS. Pojęcie sztuki jest amorficzne? Jest skrajnie morficzne. Po prostu jest także subiektywne :D


ladykangaroo   29.11.09-00:05

trolek; "niby mały drobiazg ,ale w krajobrazie to poważne "wykroczenie" jak sie fota wali i w rankingu nie bedzie litosci" - a jak ktoś ma w d... rankingi? :D Jak dla mnie - foty mogą lecieć. Dopóki gołym okiem tego nie widzę - nie będę poziomic przykładać i drobiazgowo sprawdzać. 0.3 procent? Zniekształcenie soczewki często ma więcej, bez tilt-shifta tylko photoshop pomoże. Co innego oczywiście jak zdjęcie na pierwszy rzut oka przechylone jest - ale to akurat nie ten przypadek.


pafcio   28.11.09-16:19

:)


vanczyz   28.11.09-16:13

..po Burren - miało być ;)


vanczyz   28.11.09-16:12

Fotografowie zwracają uwagę. Zdjęcia mają dwie wartości, artystyczną i techniczną. Jako że tą drugą łatwiej wychwycić, a błąd znaleźć i skrytykować (no bo pojęcie sztuki jest bardzo amorficzne), tako często niektórzy (nie posądzam o to Trolka) zapominają o drugiej. Reszta ludzi ma natomiast sposób patrzenia odwrotny. Tymczasem pogoda dzisiaj rzeczywiście ładna, widzę z okna mgły pełzające po Burre. Oby więc i poniedziałek był taki.


pafcio   28.11.09-16:04

tak szczerze mowiac jak ide ogladac fotki albo przegladam fotki w albumie to jakos bez ekierki i na takie szczegoly nie zwracam uwage, ciekaw jestem czy w ogole ktos zwraca uwage, chyba ze oczywiscie jest to spore przesuniecie:)


vanczyz   28.11.09-15:57

Dzięki za uwagę. Mnie na plfoto napewno nie skrytykują. Nie ma tam konta ;) Co do uwagi, rzeczywiście tego nie zauważyłem, to musiało się jakoś stać przy klejeniu panoramy. No dobra, ale nikt inny wcześniej tego nie zauważył, więc ciiii nikomu nie mów ;) PS. Wrzuć te zdjęcia ze śniegiem :)


pafcio   28.11.09-15:43

:) niezla ciekawostka:) wystarczy zjechac fota do krawedzi innego okna lub monitora, szczerze mowiac nigdy nie zwracalem na to uwage ale teraz sprawdzilem:) faktycznie tu sie nie schodzi, ps. Trolek - na pl-foto jest minimalnie krzywo fotka w jednym miejscu, moge zaznaczyc i wyslac na prv:)


trolek   28.11.09-15:26

podobnie rzeczywiście do mojego ;) , miałem wykład i dyskusje pod moim ,tylko kadr bez łódki na PF ,pomimo ze strzał byl świetny zgarnąłem sporo krytyki i wiele się nauczyłem o poziomowaniu zdjęć. po koleżeńsku się podziele wiedza i skrytykuje Ci fotę [mam nadzieje ze się nie obrazisz jak yano ;) ] a więc ten cudny widok Ci leci i to zajebiście w lewo ( u mnie było zaledwie 0.3%) do pomiaru wystarczy ekierka za 30 groszy ;) brzegowa jeziora i linia horyzontalna odpada, jak to sprawdzić? wystarczy spojrzec na odbity wierzchołek w wodzie ,który nie pokrywa się z naturalnym - w tym przypadku będzie to koniec cienkiej chmury. widac jej spore odchylenie, na oko jakiej 1,5 do 2 % . ja już się z tym pilnuję ,niby mały drobiazg ,ale w krajobrazie to poważne "wykroczenie" jak sie fota wali i w rankingu nie bedzie litosci ;) pozdr PS. to jest akurat proste http://plfoto.com/1979141/zdjecie.html


samara   26.08.09-22:39

swietne !!!*


orthodox   30.06.09-23:28

poprostu bajeczne...


PINEDO   17.06.09-18:34

naprawde ladniaste


adamski156   17.06.09-02:56

dla takich widokow warto czasami wstac wczesniej,pikny kadr...


SinLightPictures   15.06.09-00:46

Wrazenie jak wrazenie - liczy sie efekt i mnie sie bardzo podoba (nie wydaje mi sie by to byl PS) +++


KRZYHOO   14.06.09-23:46

wyglada bardzo czysto, sielankowo itd, ale mam nieodparte wrazenie, ze to PSowe odbicie lustrzane...


piotrus78   14.06.09-21:42

Świetnie


simon   14.06.09-19:23

eleganckie


dzana   14.06.09-18:32

Piękny kadr. +


greg77   14.06.09-16:55

swietne!


scarlet   14.06.09-16:50

piknie :) +


ReneBruun   14.06.09-15:39

Beautiful images....


rasz09   14.06.09-14:27

no no podoba sie fajne odbicia i ostrość na poziomie +


dlubak   14.06.09-14:00

bardzo ladne+




Aby dodać komentarz - zaloguj się

Logowanie / Zapomniane hasło    Użytkownicy    Linki    Reklama na FOTOIRLANDII    Reklamuj FOTOIRLANDIE    Regulamin    Mapa Strony   
PARTNERZY:    Strony Internetowe Kraków   Fotograf Kraków   Fotografia biznesowa - tomekpikula.com  
Kontakt:    info@fotoirlandia.com    GG: 2805496 lub 2957922

© Copyright 2005-2018 - FOTOIRLANDIA.COM