fotoirlandia.com - Irlandia - zdjecia, fotki i fotografie  GALERIA  TOP  MAPA  FORUM  WARSZTAT  |   ZAREJESTUJ SIE  
polski english    
wszystkie fotki autor: Janet kategoria: krajobraz region: Clare
<<    >>    >> <<    >> <<    >>
Irlandia - Klify Moheru I, Clare
Tytul: Klify Moheru I
Opis: Klify we mgle...
Autor: Janet
Dodano: 2010-01-25 20:08

Zobacz na mapie:
wyswietlen: 3769    wynik: 18
aby polecić - zaloguj się
Zmien kolor tla
Polec zdjecie znajomemu
aby dodać do ulubionych - zaloguj się




KOMENTARZE

trolek   04.09.10-02:07

Zjawisko to nazywa się mgłą adwekcyjną i jest czyms normalnym nad Atlantykiem ;) tylko w tym roku widziałem ja 3 razy, zapowiada dobrą pogodę...// najwyższy klif na świecie ,na przylądku Enninberg mierzy prawie 800metrów ;) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c8/Kunoyarnakkur.jpg ...http://www.heinesen.fo/faroeislandsreview/images/imgC4.jpg


bigfellow   11.06.10-12:54

odlotowe!


sizzla   30.05.10-15:11

swietna fota


sykstus   31.01.10-10:50

zjawisko piękne :)


Janet   30.01.10-21:18

Widok byl niesamowity! Słoneczko i zero wiartu... wszystko zawieszone, jakby czekało na coś, bliżej nieokreslonego... Jestem pewna ze ktoś, kto bardziej włada tym rzemiosłem przedstawilby to inaczej, niestety ja nie potrafie lepiej :( Mimo wszystko dziekuje za mile komentarze :)


moli   30.01.10-19:38

widzialem tez tez zdjecia na flikrze. niesamowite zjawisko. ciekawe czy mozna wejsc na te chmury ?


adamski156   27.01.10-18:45

rewelka jak dla mnie...


dziles   27.01.10-16:56

niesamowite


malutka1982   26.01.10-23:10

wow ;)


aniolek27   26.01.10-22:19

Spowite w niej niemal doszczętnie :)


Locco   26.01.10-21:51

swietny moment


rasz09   26.01.10-21:34

piękny moment , bardzo fajnie to pokazałaś.+oczywiście .Witamy na FI. Tylko tak dalej i będzie piękniej


Janet   26.01.10-19:52

Zdjęcia w linku sa bardzo ładne :)


vanczyz   26.01.10-19:14

Moja kumpela była tam w niedzielę i widziała to zjawisko, tymczasem, jak kogoś to interesuje, znalazłem jeszcze taki link: http://www.flickr.com/photos/38067893@N05/page1/


bob   26.01.10-19:03

rewelacyjna fotka! :) widać że masz talent! :)


pafcio   26.01.10-00:35

to z linku tez fajne:)


vanczyz   26.01.10-00:30

Znalazłem takie, tyle że tutaj mgła jest na górze: http://www.flickr.com/photos/15257836@N05/4301850836/ Trzeba mieć farta :)


pafcio   25.01.10-23:48

takich moherow jeszcze nie widzialem, za to + :)


pari   25.01.10-22:14

takich moherów jeszcze nie widziałem.. +


Janet   25.01.10-22:05

Dziekuje, dopiero sie ucze. Pozdrawiam :)


greg77   25.01.10-21:23

szczerze powiem ze chyba bym sie posikal gdybym zobaczyl takie warunki! Zdjecie calkiem ladne ale warunkow szczerze zazdroszcze!


yano   25.01.10-21:08

świetne




Aby dodać komentarz - zaloguj się

Logowanie / Zapomniane hasło    Użytkownicy    Linki    Reklama na FOTOIRLANDII    Reklamuj FOTOIRLANDIE    Regulamin    Mapa Strony   
PARTNERZY:    Fotograf Kraków   Strony Internetowe Kraków   Fotografia biznesowa - tomekpikula.com  
Kontakt:    info@fotoirlandia.com    GG: 2805496 lub 2957922

© Copyright 2005-2018 - FOTOIRLANDIA.COM